Prvi takav roditeljski sastanak održan je 6. prosinca 2011. u PŠ Budrovac. Temu ,,Kako uspješno učiti engleski jezik kod kuće” obradila je učiteljica engleskoga jezika Maja Mlinarić Horvat. Roditeljima je govorila o glavnim značajkama rada u kombiniranom razrednom odjelu s naglaskom na poteškoće u radu na satovima engleskoga jezika, ali je istakla i neke pozitivne strane kao što su ponavljanje starijih učenika gradiva koje uče mlađi učenici i nesvjesno usvajanje gradiva koje uče stariji učenici kod mlađih učenika.
Zatim je temu pomoći kod kuće raščlanila na nekoliko glavnih sastavnica (vokabular – izrada memory kartica, slikovnih rječnika…; čitanje – razne vježbe ponavljanja i govorenja po modelu; pjesmice – vježbanje uz mimiku, uz zvučni zapis…) izmjenjujući predavanje s radioničkim dijelom (izrada memory kartica na temu boje, vježbe čitanja metodom jeke, vježbanje pjesme Head, shoulders, knees and toes uz mimiku). Analizom listića za evaluaciju roditeljskog sastanka, došlo se do zaključka da su roditelji zadovoljni temom sastanka te da će im naučeno koristiti u rado u djecom kod kuće.
Drugi zajednički roditeljski sastanak ostvaren je 24. veljače 2012. u PŠ Čepelovac. Na početku je školska knjižničarka, Nataša Švaco, nazočne roditelje upoznala s ciljevima i načinom provođenja projekta ,,Čitamo mi, u obitelji svi” koji je namijenjen učenicima trećih razreda i njihovim roditeljima s ciljem razvijanja čitalačkih vještina.
Nakon školske knjižničarke, učiteljica razredne nastave, Nada Petrović, roditeljima je održala predavanje na temu ,,Biti prijatelj djetetu”. Govorila je o načinima uspostavljanja prijateljskih odnosa između djeteta i roditelja. Uz niz primjera, približila je temu roditeljima te je iznijela neke korisne prijedloge za uspješan prijateljski odnos unutar obiteljske ili pak porodične strukture. Roditelji su sa zanimanjem pratili izlaganje, a na kraju im je učiteljica preporučila literaturu u kojoj mogu potražiti niz dobrih primjera za njegovanje prijateljskog odnosa sa svojim djetetom.
Nakon predavanja, otvorena je diskusija o toj temi u kojoj su roditelji iznosili neka svoja pozitivna iskustva tražeći savjet psihologa ili pak čitajući literaturu vezanu uz odgoj djece u svrhu poboljšanja prijateljskog odnosa između sebe i svog djeteta kao i rješavanju nekih drugih odgojnih problema.
Zajedničke roditeljske sastanke na kojima obrađujemo pedagoške i odgojne teme, održavamo već 6 godina. Osim učitelja, predavači su i školski i vanjski stručni suradnici. Budući da je odaziv roditelja sastancima velik, s takvim radom nastavit ćemo i sljedeće školske godine.