Učenici naše škole: Petar Seleš 6. a, Roko Martinčić 6.b i Laura Čeko 6. d pod mentorstvom učitelja likovne kulture Zorana Vidakovića, sudjelovali su na ovogodišnjem natječaju pod nazivom Tradicija i suvremenost – Zaštita prirodnog okoliša i biološke raznolikosti u likovnom izričaju djece.
Likovni radovi naših učenika uvršteni su u skupnu izložbu zajedno s brojnim pristiglim radovima učenika osnovnih škola i centara za odgoj i obrazovanje Republike Hrvatske.



Izložba je nastala kroz tematski natječaj na kojem je sudjelovalo oko 230 osnovnih škola i centara za odgoj i obrazovanje s više od 2500 radova. Na izložbi radova odabranih kroz natječaj, koja se tradicionalno održava u zagrebačkom Muzeju Mimara, izlaže se preko 500 dječjih likovnih radova.

Organizator ove izložbe dječjih likovnih radova je Udruga hrvatskih učitelja likovne izobrazbe – UHULI, Zagreb, a pokrovitelj je Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Ovo je već sedamnaesta izložba dječjih likovnih radova Udruge hrvatskih učitelja likovne izobrazbe UHULI, Zagreb.

Izložba dječjih likovnih radova otvorena je u subotu 20. svibnja 2017. u Muzeju Mimara u Zagrebu, Roosveltov trg 5 u 12 sati.

Cilj je ovogodišnjeg natječaja i izložbe usmjeren na okoliš te biološku i ekološku raznolikost i načine života u prirodi na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini s težištem zaštite prirodnog okoliša i biološke raznolikosti te razvijati kreativnost koja podrazumijeva inovativnost, kritičko mišljenje, istraživanje, rješavanje problema, donošenje odluka, preuzimanje rizika samostalnih učeničkih inicijativa.


O IZBORU RADOVA
Učeničke radove i kreativna postignuća, njihove odgojno-obrazovne ishode izabralo je i vrednovalo stručno povjerenstvo. Vrijednosni sud povjerenstva temeljio se na osjetilnim, spoznajnim, likovno- izražajnim i stvaralačkim mogućnostima učenika određene dobi, a polazište za prosudbu radova bila je postignuta razina izvornosti, izražajnosti i likovno-tehničke izvedbe te vizualno-oblikovna redefinicija reproduciranoga ili izvorno promatranoga umjetničkog djela.