NASLOVNICA / Novosti / Terenska nastava šestih razreda - korelacija prirode i likovne kulture

Terenska nastava šestih razreda – korelacija prirode i likovne kulture

Autor: Martina Lovrak Ivanov

22. svibnja 2017.

U srijedu 03. svibnja 2017. godine učenici šestih razreda odradili su planiranu terensku nastavu na Dravi na području Ferdinandovca-Novog Virja u korelaciji prirode i likovne kulture. 

Učenici su iz likovne kulture sa učiteljem Zoranom Vidakovićem imali priliku otići u prirodu i ostaviti trag u njoj (kako i glasi definicija Land art-a) koristeći dijelove samog okoliša (kamenje, grane, lišće). Podijeljeni u grupe, zajedno su tražili «materijal» za stvaranje svojeg djela, provodeći zanimljive trenutke u prirodi. Nastalo je tako Sunce, kap, drvo i puž.

Iz prirode sa učiteljicama Martinom Lovrak Ivanov i Bernardom Žibreg učenici su radili u parovima sa unaprijed dogovorenim zadacima. Od zadataka trebalo je odrediti temperaturu zraka, vode i tla, napisati geo goordinate, odrediti Ph vrijednosti vode i potražiti neku vrstu koja živi na površini vode. Zatim odabrati neku biljku i opisati je od visine, načina života, područja pored koje je nađena i još mnogo drugih zadataka. 

Ovakav način rada motivira učenike za rad, razvija ljubav prema prirodi i prirodnim vrijednostima te potiče učenike na riješavanje otkivenih problema i potiče na dodatan rad kojeg učenik sam odabire. 

                     Učiteljica prirode  Martina Lovrak Ivanov

Ostale obavijesti

11. prosinca 2024.

VELIKI ZA MALE – razredni koncert

U ovo predblagdansko adventsko vrijeme učenice Lucija Dogan i Veronika Mihočka iz 5. d razreda razveselile su danas učenike 1.d […]

10. prosinca 2024.

Ostvarena još jedna volonterska akcija

U našoj školi uspješno je ostvarena još jedna volonterska akcija u sklopu rada Školskog filantropskog kluba “Izvor dobrote” Učenici i […]

sve obavijesti

Želite znati više?

Potražite više informacija oko našeg kurikuluma i aktivnosti.

Kontaktirajte nas

Saznajte više informacija o isplatama

iTransparentnost

Skip to content