NASLOVNICA / Novosti / Projekt Bartimej

Projekt Bartimej

Autor: Vedran Dautanec

28. lipnja 2022.

U sklopu projekta „Bartimej“ Odjele za učenike s teškoćama u razvoju su posjetili učenici gimnazija iz Zagreba, Varaždina, Čakovca i Njemačke. U pratnji su bile njihove učiteljice te povjerenik za pastoral osoba s invaliditetom i njihovih obitelji Varaždinske biskupije velečasni Leonardo Šardi.

Cilj navedenog projekta je senzibiliziranje mladih osoba za rad s djecom i osobama s invaliditetom, upoznavanje rada udruga i ustanova u kojima se obrazuju i borave djeca i osobe s invaliditetom.

Goste je s radom škole, programima obrazovanja te metodama i oblicima rada s učenicima upoznala voditeljica Odjela Irena Kožar. Vjeroučiteljica Martina Rukavina ih je upoznala s načinom obrade vjeronaučnih tema u posebnim oblicima školovanja.  Gosti su obišli učionice i prostore škole, vidjeli učeničke radove, senzornu sobu te didaktički materijal kojim se služimo u svakodnevnom radu. Pokazali su izrazit ineteres za ponuđene sadržaje te izrazili želju za ponovnim dolaskom.

Ostale obavijesti

12. lipnja 2025.

Pobjednici u sakupljanju baterija na terenskoj nastavi

U srijedu 11. lipnja 2025. godine učenici koji su pobijedili u sakupljanju baterija ove školske godine u našoj školi bili […]

11. lipnja 2025.

Terenska nastava trećih razreda i Područnih škola

Učenici 3.a, 3.b, 3.c i 3.d razreda te Područne škole Budrovac, Čepelovac, Mičetinac i Sirova Katalena su u pratnji svojih […]

sve obavijesti

Želite znati više?

Potražite više informacija oko našeg kurikuluma i aktivnosti.

Kontaktirajte nas

Saznajte više informacija o isplatama

iTransparentnost

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Naša pravila privatnosti možete pogledati ovdje.