Učenici prvih razreda upoznali su školsku knjižnicu naučili su razliku između knjižnice i knjižare, slušali su priču o Mačku Pufu i knjiškom crvu, sudjelovali su u radionici oslikavajući straničnike. Učlanjeni su u knjižnicu i dobili su svoje iskaznice te su odmah veselo posudili prvu slikovnicu.
Učenici drugih razreda proučavali su časopise, a iz medijske kulture gledali su televizijsku dokumentarnu emisiju o prirodnim ljepotama i o zdravlju zubi i brizi o njima. Naučili su što je to dokumentarna i televizijska emisija te razliku između dokumentarnoga filma i dokumentarne serije.
Učenici trećih razreda naučili su glavne dijelove knjige, odgovorne podatke i osobe u stvaranju knjige na Putu od autora do čitatelja. Upoznali su se s projektom "Čitamo mi, u obitelji svi".
Učenici četvrtih razreda naučili su što je to referentna zbirka. Sudjelovali su u grupnom radu pri istraživanju informacijskih podataka u Rječnicima i pravopisu.
Učenici petih razreda naučili su što je Signatura i kako su knjige smještene na polici. Ponovili su abecedu i naučili važnost kataložnog opisa knjige.
Učenici šestih razreda ponovili su referentnu zbirku te naučili kako upotrebljavati kataloge i bibliografske podatke pri izradi problemsko-istraživačkih i projektnih zadataka.
Učenici sedmih razreda upoznali su pravila citiranja i naučili što su autorska prava i kako ih se treba pridržavati pri izradi referata, seminara i zadaća istraživačkog tipa.
Učenici osmih razreda upoznali su on-line kataloge, a u knjižnici istraživali on-line katalog naše knjižnice. Važno je da nauče razumijeti sustav pojedinih vrsta knjižnica u Hrvatskoj.