Učenici prvih razreda upoznavaju školsku knjižnicu i čitaonicu i raspoznaju razliku između knjižnice i knjižare, slušaju priču o Mačku Pufu i knjiškom crvu, sudjeluju u radionici oslikavajući straničnike (označivače). Učlanjuju se u knjižnicu i dobivaju svoje iskaznice i posuđuju prvu slikovnicu.
Učenici drugih razreda proučavaju časopise, a iz medijske kulture gledaju televizijsku dokumentarnu emisiju. Uočavaju razliku između dokumentarnog filma i dokumentarne serije.
Učenici trećih razreda na primjerima raspoznavaju glavne dijelove knjige, uočavaju odgovorne podatke knjige i uče tko sudjeluje u stvaranju knjige na Putu od autora do čitatelja. Sudjeluju u nacionalnom projektu "Čitamo mi, u obitelji svi".
Učenici četvrtih razreda uče što je referentna zbirka. U timskom radu istražuju informacijske podatake u Rječnicima i pravopisu.
Učenici petih razreda uče što je Signatura i kako su knjige smještene na polici. Raspoznavaju podatke za kataložni opis knjige.
Učenici šestih razreda ponavljaju što je referentna zbirka te uče kako upotrebljavati kataloge i bibliografske podatke pri izradi problemsko-istraživačkih i projektnih zadataka.
Učenici sedmih razreda upoznavaju pravila citiranja i uče što suautorska prava i kako ih se treba pridržavati pri izradi referata, seminara i zadaća istraživačkog tipa.
Učenici osmih razreda upoznavaju on-line kataloge, a na računalima koristeći internet istražuju on-line katalog naše knjižnice. Važno je da nauče razumijeti sustav pojedinih vrsta knjižnica u Hrvatskoj.