NASLOVNICA / Novosti / Naše učenice sudjelovale na 25. etnografskom kvizu u Virju

Naše učenice sudjelovale na 25. etnografskom kvizu u Virju

Autor:

12. studenoga 2017.

U OŠ prof. Franje Viktora Šignjara u Virju 7.11. ove godine održan je tradicionalni  25. kajkavski etnografski kviz na kojem su sudjelovale i naše učenice 7. a razreda Mia Horvat, Melita Vranić i Ema Lovrak uz mentorstvo učitelja Vjekoslava Čordaševa.

U OŠ prof. Franje Viktora Šignjara u Virju 7.11. ove godine održan je tradicionalni  25. kajkavski etnografski kviz na kojem, su uz našu školu i školu domaćina, sudjelovale škole iz Molvi, Kalinovca i Koprivničkog Ivanca. Učenici su se natjecali u poznavanju kajkavskog narječja i podravskih narodnih običaja. Tema ovogodišnjeg kviza bili su svadbeni običaji. Našu školu predstavljale su učenice 7. a razreda Mia Horvat, Melita Vranić i Ema Lovrak. Znanje učenika, njihove krasnoslove i jezične istraživačke radove procjenjivalo je prosudbeno povjerenstvo koje su činili profesorica hrvatskog jezika Anđelka Rihtarić, etnologinja Vesna Prešič-Kovač i dr. Davorin Hećimović. Kviz je otvorila ravnateljica virovske škole prof. Marica Cik Adaković. U neizvjesnoj borbi nakon tri kruga najbolji su bili učenici iz Virja i iz Kalinovca. Nakon pripetavanja pobijedili su domaćini, ekipa OŠ prof. Franje Viktora Šignjara iz Virja. Pobjednici su nagrađeni petodnevnim ljetovanjem u hostelu Društva „Naša djeca“ u  Selcu.

Ostale obavijesti

03. prosinca 2022.

Večer matematike 2022.

U srijedu 30.11.2022. i u četvrtak 1.12.2022. u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva i uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja, i […]

30. studenoga 2022.

Predstavljanje ponuda za organizaciju višednevne terenske nastave sedmih razreda u Seget Donji

Na roditeljskom sastanku održanom 29.11.2022. predstavljene su dvije pristigle ponude za organizaciju višednevne terenske nastave sedmih razreda u Seget Donji. […]

sve obavijesti

Želite znati više?

Potražite više informacija oko našeg kurikuluma i aktivnosti.

Kontaktirajte nas
Skip to content